onsdag 15 augusti 2012


Romantik i en sillburk och tacksam Ros
Så här fint kan man använda en tom sillburk i glas.Jag tycker att just denna variant är ganska så vacker i formen och tillsammans med ett band i spets och ett vackert innehåll så blir det en smula romantiskt  som förgyller ens vardag en smula.Jag har satt i burken kvistar från Bonica rosen som är på den undre bilden för den blommar så otroligt fint i sommar och tillsammans med mattram och en kvist ur en Brudslöja så blir det riktigt fint.Rosen Bonica kan jag rekommendera för det är en lättsam ros att ha i sin trädgård och den blommar under en lång tid under hösten vilket inte alls gör något då det annars inte är så mycket som kanske blommar.
Vi har haft åter en härlig dag då det har varit varmare än i går, man måste ta vara på dessa dagar för jag tror att det börjar snart vara över,jag har även i dag varit på vårt torp och känt lugnet.I kväll kommer vår kära dotter hem och ska äta middag med oss hon är ju på väg att flytta till Stockholm så vi måste få rå om henne en stund.
Ha det så bra alla som tittar in

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar