fredag 24 augusti 2012


Röd förförisk Ros och härliga Äpplen
Rosen på bilden har jag en gång fått i gåva av en firma som jag beställde växter ifrån och den har överlevt men det gjorde inte växterna som jag beställde.I år blommar den helt enormt och den har stått och blommat i flera veckor och  det är så roligt att man har något som är så vackert som blommar på sensommaren.
I år får vi jättefina äpplen och vårt träd har blivit så otroligt fint, det har kommit nya stora blanka  blad så nu behöver vi inte oroa oss över att det kanske höll på att ge upp utan det kommer säkert att växa vidare.
I dag har jag varit ute i trädgården och lagt kompostjord i rabatterna och naturligtvis så har jag även flyttat några växter och jag kan se framför mig hur fint det ska bli till nästa sommar.
Vädret har varit åt det mulna hållet men det har varit en helt perfekt temperatur.
Tack för trevliga kommentarer det är så roligt att se att jag har påhälsning på min sida.
Ha en fortsatt bra eftermiddag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar