söndag 12 augusti 2012

En rufsig blandning
har jag på torpets trappa det som växer där ska tåla torka för man vattnar inte där lika ofta som hemma och jag tycker att det blev en fin blandning lite lagom så där.I dag har vi haft en härlig sensommardag när solen har värmt upp oss på nytt.I går afton stod jag ute och talade med min granne och vi var eniga om att vi har egentligen haft ett ganska hyfsat väder för här har det inte regnat bort.Jag har saknat däremot värmen som inte kom på försommaren då det oftast bara var femton grader men man kan inte få allt heller man får vara nöjd med det man får så är det ju.
Vi har varit på torpet i dag och våra grannar där har planterat Lupiner nere vid vägen så det ska nog bli fint när de ska åka upp vid deras uppfart, men det kommer även oss till godo då det är alldeles vid vårt torp.
Ha en härlig fortsättning på dagen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar