fredag 31 augusti 2012


Höstgullris
är egentligen inte riktigt mina favoriter bland blommor men jag måste ju säga ändå att den är riktigt fin i rabatten och mot den röda väggen men även i vas så den får blomma vidare.I dag har vi ju den allra sista dagen på sommaren om man ska se i almanackan, men det är en härlig temperatur även i dag men däremot så har det varit en mulen och regnig dag så jag har mest varit inomhus och satt i gång en del projekt som jag får visa er senare.Jag och min man gick ut på en promenad i skogen sedan han kommit hem från jobbet  fastän det småregnade lite men vi är ju inte gjorda av socker så det gick bra.  Nu kan vi med gott samvete äta en god middag i dag blir det hemlagad potatissallad och kotletter.
Ha en härlig eftermiddag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar