onsdag 1 augusti 2012


Flammentanz,Liljor och Rölleka
man kan inte komma från att den röda färgen i rabatter är en härlig färgklick.I vanlig ordning så vill inte den vackra klättrande Flammentanz  kliva uppåt någon längre sträcka  på rosen bågen så man får se den  på håll.  Den gömmer sig nere på marknivå vilket är synd det gör att jag nog får ta och klippa in kvistarna och njuta av dem i en vas i stället.Tur är då att den röda Röllekan som jag köpte i fjol nu har blivit flera av i stället ,för även den är fin med sin härliga färg och tillsammans med röda och rosa Liljor blir det en så otroligt vacker kombination.
I dag ska det bli utflykt till Malå vi ska hälsa på en kusin till min man.Vi har inte träffat dem på flera år så jag har lånat med mig en bärbar dator och ska ta med mig bilder så de får ta del av trädgården och andra vyer som jag fångat med kameran.Mannen i huset är över 80 år och har varit och köpt sig en ny bil det tycker jag är en härlig tanke inte ska man hålla igen bara för att man blivit äldre utan göra det man känner för det är bara ett friskhets tecken.
Ha det så bra alla som tittar in på min sida

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar