onsdag 17 oktober 2012

Jag har plockat in en bukett med Snöbär de är ju så dekorativa både i buske men nästan  ännu bättre i vas här gör dom sig riktigt fint.I går så var jag på utflykt till stan tillsammans med en väninna vi gick runt i affärer och ibland blev det även inköp.För min del blev det akvarellpapper och en skrivbok har tänkt att snart börja måla julkort som jag tänker ge bort, i boken ska jag samla vackra ord och verser som jag ibland hittar.Jag köpte även tyg så nu ska jag klä om mina köksstolar.
Vi var även till Arkens restaurang i Skellefteå och intog en god lunch jag bjöd henne för det var en födelsedagspresent som hon fick av mig för ett tag sedan.

I går hade vi ett riktigt dåligt väder för det blåste och regnade men vi skulle ju vara mest inomhus så det gjorde inte så mycket.När vi sedan återvände hemåt så mötte vi snön och så här såg det ut ute i trädgården
och den snön ligger fortfarande kvar ett plus är att det blir ljusare för annars så är det otroligt mörkt.
Ha nu en bra eftermiddag.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar