tisdag 2 oktober 2012

Fint  i fönstret
Nu har jag torkat alla fönster och även bytt en del gardiner.Här har jag satt upp ny sydda gardiner det var av tyget som jag fyndade i somras på loppis och tillsammans med en spetsgardin så blev det riktigt fint.Jag tycker om att pyssla om vårt hem och att sy nya gardiner och annat som man kan sy av en bit tyg är rätt så kul.
I dag på förmiddagen så var vädret rätt så trist men efter lunch så lyste det upp och molnen lättade så då blev det en härlig dag i alla fall.Efter promenaden i solsken så blev jag bortbjuden på fika till grannen och det smakade förstås extra gott som det gör när man fikar hos någon annan.
Jag får tacka för trevliga kommentarer i mitt förra inlägg det är så kul och gör mig extra glad för då ser jag att mina inlägg är uppskattade.
Ha en fortsatt bra eftermiddag
 

1 kommentar:

  1. En riktigt härlig dag blev det denna dag, lite brittsommar över det hela. Kanske slipper vi den riktiga kylan ett tag till. Det börjar vara hög tid att ta fram krattan och få bort de mesta av löven som täcker gräsmattan.

    Jag har också putsat de flesta fönstren men samma gardiner får sitta kvar. Till advent brukar jag byta på bottenvåningen, övervåningen får vara som det är, bara tvätta och hänga upp samma. Jag har aldrig varit duktig på det där med gardiner, har inte tillräckligt med intresse för det.

    SvaraRadera