tisdag 26 mars 2013




Promenad i vårsolen
I dag när vi var vid vårt torp och jag hade blivit less att sitta i solen så begav jag mig ut på en promenad efter ett skoterspår som jag inte annars brukar promenera efter.Det är ju alltid kul för man vet ju inte vad som väntar bak nästa krön och så här fint var det.Visserligen så var det ett spår som nog bara var kört efter en gång men det var då inga problem att vandra efter.
Jag blev glatt överraskad då jag hittade Skägglav  på Tallarna för det hade jag inte trott med tanke på att de ska väl egentligen inte finnas om inte luften är frisk,då betyder det väl att den är det hoppas jag.Det är ju trots allt en hel del trafik efter vägen som går förbi våra sommarhus.
Denna fina lada stod även där efter vägen och  gjorde att bilden blev lite mera  fulländad och när jag kom tillbaka hade maken kokat kaffe tala om vad jag har det bra.Nej nu ska jag sluta och gå och titta på Strömsö det visas alltid klockan 16.50 varje Tisdag  i kanal ett och det vill jag inte missa.
Ha en fortsatt bra dag


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar