söndag 10 mars 2013



Några Söndagsbilder
Jag har varit iväg och köpt mig  fjärilar på tråd med kulörta färger tycker att det känns vårlikt, naturligtvis så längtar jag väldigt mycket tills dess att de som är riktiga anländer de är ju trots allt vackrast ändå.Man blir ändå lite glad över de pastellfärger som kommer fram när våren är på gång man behöver lite färg  efter den mörka årstid som nu snart är förbi.
Jag har även börjat virka på nya pannlappar de ska jag ha som prydnad i vårt kök man blir ibland lite less på de som suttit där ett bra tag nu och varför inte sätta igång när man har både mönster och garn det är dessutom  en trevlig avkoppling.De ska vara fem varv men jag måste virka i etapper för jag vet inte hur långt garnet räcker så det är lite spännande men det brukar ju lösa sig på något sätt.
I går hade vi en solig och fin dag även om det var lite kyligt men det finns ju varma kläder så det är inga problem vi var ut på en promenad sedan så blev det att sitta i solen en stund innan vi gick in för fika.I dag har  solen det lite jobbigt med att komma fram och lysa på oss än så länge och luften kändes lite vass när jag var ut på bron för att känna efter hur det kändes.
Jag ska fortsätta och virka på mina pannlappar och senare i dag se på skidtävling och naturligtvis även gå ut  på en promenad.Ha en bra dag alla som tittar in här på min sida.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar