måndag 25 mars 2013



Och så var det Påskveckan
Den här bilden på ladan vi har på vårt torp där kan man tydligt se att det är vår för ljuset är ett helt annat än tidigare.I dag var jag på jakt efter Videkissar tyvärr så fanns det inga ännu men det blir  längre fram för förra året så plockade jag in dem till Påsk  men då var högtiden senare.
Solen har även i dag visat sig men inte lika bra som i går men det är plusgrader och då gör det inte så mycket att det kommer moln ibland.Vi har även i dag varit här på torpet och suttit i solen kokat vårt kaffe och njutit som man bara kan när man är dagledig.Efter jag kommit hem igen så gick jag ut på en promenad i skogen något som jag kände att jag behövde och nu behöver man inte längre ta på sig en massa varma kläder vilket jag uppskattar.
Här hemma har jag gjort en liten ansträngning  och påskpysslat och satt ut lite färggranna fjädrar vid vår ingång det är ju inte så värst många dagar vi får ha det så här färggrant.Jag har bara satt ner kvistarna i en kruka med jord så att de ska stå ordentligt och inte falla ner på trappan.
Ha en fortsatt bra eftermiddag



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar