söndag 8 juli 2012


Syrener
av olika sort den ena som heter Ungersk Syren finns hos vår granne och den blommar så här fint på deras tomt.Vi har även på vår tomt en på gång av denna sort som jag har fått av min före detta arbetskamrat  Camilla men den har inte hunnit så här långt men den som väntar på något gott osv.
Syren budleja med rosa härliga blommor den växer på tomten hos grannen till våra vänner i Kåge och den är även den väldigt vacker. Det verkar som att det är en sommar när buskar och träd blommar lite extra för alla har jag sett blomma lite mera än tidigare kanske beror det på det vatten som de har fått.
I dag på eftermiddagen bär det av till Umeå där vi ska hämta hem vår dotter på flyget hon har varit på Öland och dansat en hel vecka ska bli kul att höra hur det har varit.Vi ska före det äta middag hos min brors son som bor där vilket ska bli trevligt.
Jag önskar alla en fortsatt trevlig dag
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar