söndag 29 juli 2012


Röda skönheter
den ena har ett sirligare växtsätt och är en Backnejlika den lyser av sig ordentligt med sin röda färg och den ska jag nog göra till flera så jag får den vackra röda färgen på några fler ställen.Den andra tror jag heter Bergnejlika och här har den dubbla blommor men jag har även den med enkla blommor även den är vacker.De blommar även ett gott tag vilket är av positiv karaktär.I dag har vi en mulen och grå söndag men i går var det en härlig sommardag med en skön temperatur och en sol som värmde.Vi var tillsammans med våra grannar till Piteå och gick i badhusparken på deras loppis och så klart att jag fyndade jag ska visa Er föremålen vid ett senare tillfälle.Efter det vi shoppat i parken så blev det fika och sedan så gick vi vidare in till stan det är ju Piteå dansar och ler, där var det talangtävling  där vår dotter skulle vara med och sjunga,hon vann inte men framförde sin låt mycket bra.Vi avslutade dagen med att äta på vår favoritrestaurang Golden Dragon sedan begav vi oss hemåt och avslutade med kaffe och kaka hemma hos oss och vi hade haft  åter en trevlig dag.
Ha det som allra bäst

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar