fredag 13 juli 2012


Rosa toner och ett fågelbad
den härligt rosa kudden av Timjan fylld med underbar doft har jag i stenpartiet och den har jag satt som frön, i år är den till brädden fylld av små blommor.Det nyckfulla vädret gör att jag inte har sett till lika många fjärilar i sommar som vill åt blommornas nektar om det nu är vädret men då det är varmt så brukar de vara många av dessa vackra arter. Fågelbadet har jag nyligen kommit på att så här kan man ju göra då man har en snäckskalsampel i sina gömmor och även hittar ett fat i betong som jag gjorde förra sommaren.Det blev helt perfekt att sätta i en gren under äppelträdet.
Vädret i dag är sannerligen inget att skryta med då regnet det bara öser ner men vi får hoppas att det blir bättre längre fram i dag.
Ha en bra dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar