måndag 23 juli 2012



Favoriter
nu har pionknopparna börjat brista ut i blom här har jag tagit in den första av blommor man måste ju få se det vackra i närbild.Den doftar dessutom jättegott, tyvärr får jag inte ha den så nära min känsliga näsa då jag i år känner av allt som doftar mer än vanligt men här på skåpet kan den stå det går bra.Visst är den magnifik rosen med namnet William Buffin det är en kanadensare som jag har haft ett bra tag nu, den har även fått ett sidoskott så det kommer jag att ta reda på och sätta på något ställe.Var vet jag ännu inte men jag tror att det ska bli på torpet någonstans där finns det fria ytor.Ännu på morgonen så har vi mulet men det lyser en blå himmel vid horisonten så jag tror att det blir en bra dag i dag.I går åt vi surisar tillsammans med dottern och det smakade himmelskt som vanligt.
Ha en underbar Måndag alla som tittar in på min sida

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar