torsdag 12 juli 2012

En riktig charmör
 Denna söta gubbe till timer köpte jag på loppis  i går han var så bedårande och jag föll för hans charm för en tjuga.Det var ett helt perfekt väder för utflykt då det var mulet och uppehåll och många hade samma tanke som vi för det var mycket folk där som fyndade.Vi följde våra grannar och när vi hade fikat  på stället och handlat klart så begav vi oss vidare hemåt.Vi körde en omväg för att se om en gemensam bekant var hemma och det var hon så då blev det att sitta ner hos henne och prata bort en stund innan vi kom hem för att äta en sen middag. Vi hade åter en trevlig dag  att lägga på minnet.
I dag ska jag till min naprapat och fixa mina ryggbesvär det är ju så att man sparar inte direkt på sig när man håller på i trädgården och då kommer det som ett brev på posten.Dagen bjuder på en mulen himmel och femton grader men det kanske kan bli ännu bättre framåt dagen jag önskar ju sol förstås.
                                                       Ha en fortsatt bra dag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar