onsdag 16 maj 2012


Pysseldag i trädgården
I dag har jag haft en härlig dag i min trädgård men jag har även skurat uteplats och balkong samt oljat in detta så nu kan man ställa ut trädgårdsmöblerna och inta en lugn position uti mellan man planterar om i rabatterna.Jag har lagt stenar runt våra buskar det blir snyggt och prydligt när de ska blomma framöver dessutom är det lättare att sköta om.I lådan på bilden har jag smultronplantor jag ska sätta dit några fler för det är bra att ha dem på ett ställe.Ja nu är det verkligen en härlig tid jag går bara omkring och känner efter hur bra jag har det som får vara med om detta varje dag.I går fick jag även se sädesärlan igen för den försvann när snöovädret kom för ett tag sedan så nu är sommaren räddad för min del.
Ha en bra eftermiddag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar