torsdag 24 maj 2012


Välkommen sköna sommar
i dag har det varit den allra första sommardagen med ca 20 graders värme man får verkligen vara tacksam över att den äntligen kommer till oss den som vi har väntat på så länge.Jag har varit till vårt smultronställe och räfsat bort det sista men även suttit i solen och bara varit och vid fikat så blev det att inta plats på glasverandan med en kopp te och en smörgås så bra har jag haft det idag.Runt omkring en så är det så vackert med den skira grönskan som allteftersom kommer fram man kan se för varje dag hur naturen förbereder sig.I dag fick jag även se en gulgrön fjäril och jag vet att den är en raritet för den ska inte finnas hos oss egentligen enligt min sommarstugegranne som har en bekant som är biolog och som har berättat det för henne tyvärr så hade den inte tid att sätta sig så jag fick föreviga den.
Ha en härlig eftermiddag alla som hälsar på

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar