fredag 11 maj 2012



Vår och en aning sommar
I går kväll var vi till vårt sommarställe och det var en riktigt härlig vårkväll.Vi hörde Orrar som spelade i horisonten det var även Storspoven som hade konsert och en hel här av olika fåglar som gjorde allt för att förgylla vår afton.Som Ni ser så är det mycket snö kvar så det blev även att  hjälpa gumman tö en aning med att skotta ut snön .Jag hörde en bäck som porlade högt så jag promenerade efter den väg som är på bilden (en sommarbild). Nu har herr Bäver  varit där och byggt så bäcken har blivit uppdämd därav det höga ljudet då den är ordentligt stor just nu men jag såg  inte till byggmästaren själv han har nog rest till något annat ställe.I dag har jag varit ut på en morgonpromenad för det väntas regn under dagen det var riktigt härligt jag tror att jag  ska göra det till en vana.
Jag får önska Er en härlig dag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar