onsdag 2 maj 2012


Blommor i blå/lila nyanser
i krukan på brotrappan har jag en Pense med en vacker färg som jag inte har haft tidigare tyckte att den var så dekorativ med sina färger den kommer helt säkert att sprida ut sina fröer i sinom tid och det kan den gärna få  göra.Jag har även planterat dit en Vitsippa som nu har knoppar och jag har även en planta i rabatten av den. Jag har fått den av Carin på mitt jobb för några år sedan  den har jag även planterat på mitt sommarställe för det gäller att sprida ut vackra vårblommor både här och där det har även Krokusen fått göra.I dag har det stormat en hel del jag har på förmiddagen varit ute med sekatören och klippt upp fallna kvistar i mindre bitar för att kunna forsla bort.För varje dag så blir det mer och mer att göra men det gör inget för tid det har jag gott om.
Ha nu en bra eftermiddag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar