torsdag 31 maj 2012


Löjtnantshjärtat och sköna Pelargoner
nu har mitt Löjtnantshjärta börjat slå ut och det passar verkligen i hop med trädgårdsängeln det blir en riktigt romantisk komposition,plantan har jag fått för några år sedan av Camilla som jag tidigare arbetade med.Det är ju så att varje gång plantor som man har fått  när de växer upp och blommar så tänker man på givarna lite extra.Mina Pelargoner har jag som Ni ser ännu bara på en bricka som åker ut och in varje dag för att jag håller på att vänja dem vid luft och ljus för om drygt en vecka åtminstone efter den 10 Juni så ska de planteras ut.I dag ska jag anfalla gräsmattan med en klippare om jag nu får i gång den vill säga vi får hålla tummarna, det blir i så fall dagens motionsrunda för min del.Solen skiner och himlen är blå och jag tror att det kommer att så vara hela dagen åtminstone hoppas jag på det.
Ha nu en riktigt bra dag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar