måndag 21 maj 2012


Söt gungstol och Pärlhyacinter
den vita  gungstolen har jag ärvt den har min farfar en gång i tiden haft och efter det så stod  den i mina föräldrars kök och nu får den stå på vår veranda där vi kan sitta i solen och mysa.Pärlhyacinterna de står som spön i backen och deras klarblåa färg lyser så fint.I dag har vi haft en härlig vårdag men på förmiddagen så var det inte så varmt och då passade jag på att städa lite grann för även det måste göras.Jag har även hängt ut tvätten för första gången och det är en härlig känsla när man får göra det för att inte tala om när jag nu ska gå ut och ta in den då man får snusa på nytvättade lakan. Nu under eftermiddagen har det blivit varmare och jag har varit ute i trädgården  hela eftermiddagen man vill helst bara vara där den här årstiden  jag har delat med mig av en del växter till min granne vi brukar byta växter med varandra vilket är helt perfekt.Gräsmattan har fått en härligt grön nyans och det är allmänt underbart att bara finnas till just nu.
Ha en bra eftermiddag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar