onsdag 9 maj 2012


Vit Stockros och Silkesnäva (Bilder från nätet)
dessa inköp gjordes även sist jag var förbi blomsterbutiken och nu är de planterade.Jag tror i skrivandets stund att jag kommer att flytta på rosen då jag har planer att flytta dit en klätterros  i stället men jag tror mig veta var den ska få sitt nya boställe den blir ju två meter hög så man måste tänka på det.Sikesnävan däremot är inte svårt att hitta plats för nu har den planterats under äppelträdet  där kommer den säkert att trivas.Just nu så går jag bara omkring och myser när snön från senaste ovädret har smält bort och det har torkat upp och man får räfsa undan för undan och man ser att det mesta lever och är på g.
Vi väntar regn under dagen men det är faktiskt välkommet för då kanske det går fortare att få bort den snö som envist ligger kvar.
Ha en riktigt trevlig dag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar