tisdag 22 maj 2012


Nytt arrangemang och ett blommigt kök
Vår Humle har fått en ny plats där den kommer att göra sig fint först hade jag tänkt att gjuta någon typ av fågelbad i marken men när vi satte dit spaljen så såg vi att det skulle bli nog så bra att bara ha det av något enklare karaktär.Jag ska ställa dit en korg med blommor på stubben inom en snar framtid det är ju bara att ta någon perenn av något slag som passar.Jag får väl visa er när det börjar ta form på allvar hur det kommer att bli.I vårt kök så blommar det verkligen ordentligt jag kan inte minnas när det hände senast de har ju fått nässelvatten  under vintern kanske att det beror på det.I dag har det varit en helt fantastiskt väder med solens varma strålar och en något varmare temperatur.Jag har även haft tid att vara inne en stund för att bevittna dopet av kronprinsessan Estelle som var högtidligt och även historiskt.
Ha nu en riktigt fin eftermiddag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar