torsdag 3 maj 2012


Växthuset och mobil av trasor
Mitt växthus har jag invigt för flera veckor sedan man måste ju se vad det går för.Det står så till att då solen kommer dit så blir det redan ganska så varmt i dag till exempel så var det 27 grader där så det lär bli häftigt till sommaren men det får man lösa då vi kommer dit.Jag har ännu inte satt dit Tagetes plantorna och inte heller gurka och tomater det vill jag vänta med tills dess att värmen är konstant även under natten.
Min trasmobil har jag nyligen gjort den ska få sitta antingen här hemma i vår trädgård under ett träd eller på sommarstället det blir där den passar bäst.I dag har jag rensat klart i trädgården och även börjat fylla på rabatterna med jord så jag har med andra ord haft en helt underbar dag med trädgårdspyssel.
Jag får önska alla en bra eftermiddag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar