tisdag 8 maj 2012


Vitsippa
nu har denna väna varelser slagit ut vilken tapper växt trots att det är kyliga vindar som blåser så står den där och förgyller ens tillvaro den har förökat sig så jag kan både plantera den i kruka och ha den i rabatten.Nu blir det inte länge förrän jag får visa bild på Vårkragen för den har en hel del knoppar. I dag lyser åter solen men det är kyligt men mitt på dagen så blir det allt bättre.Jag ska ta itu med några fönster på förmiddagen för även det ska göras och efter lunch så ska jag ut i trädgården och pyssla.I går kväll var maken och jag i väg till vårt sommarställe och hämtade en hel del vackra stenar som jag hade hittat där, nu ska jag ta itu med dem har jag tänkt för så klart har jag en hel del projekt på gång som jag får visa Er sedan.
Ha en härlig vårdag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar