fredag 18 januari 2013


Vacker Januari himmel och skir Stjärnflocka
På morgonen när vi satt och intog vår frukost så fick jag se hur otroligt vacker himlen var och det är ju så att man måste skynda på om man ska hinna fota himlens sken för den kan vara borta innan man minst anar det.I dag så höll den kvar sin vackra färg ett bra tag så jag hann fota flera bilder.
I går hade vi 30 minusgrader så då var det bara att hålla sig inomhus och elda så gott det gick.I dag har vi däremot en helt underbar temperatur då den håller sig under minus tio grader så jag har varit ut en runda på en timme och det var riktigt härligt.
Den skira Stjärnflockan  som jag tycker så mycket om denna rara växt blommar hela sommaren den är även vacker att ha i buketter.Jag känner att jag vill gärna visa lite bilder på blommor då det ger en framtidshopp vi går ju mot en alldeles fantastisk tid till mötes när det blir ljusare och ljusare ute.
Ha en härlig Fredag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar