fredag 4 januari 2013

I dag så har det varit årets första riktiga härliga vinterdag när solen lyser från en himmel blå och det ser ut som det är guld i alla träd som den lyser på temperaturen var bara minus 8 grader.
På väg hem från torpet fick jag se detta ljusfenomen på himlen som gjorde mig riktigt nyfiken för det var inte solen som gäckade mig utan det måste ha varit någonting annat.Min teori är att det kanske var någon som skickat upp en  lykta för det såg ut som den rörde sig om än ganska så sakta ja inte vet jag.Kanske någon där ute som sett något liknande fenomen.
Här kan man ju rakt tro att det brinner men det  är  förstås solen som håller på att gå ner.Den gör sina tappra försök och man blir ju så glad när man får så här härliga dagar då tinar man upp inombords för så mycket betyder den.
Ha en fortsatt härlig dag

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar