onsdag 16 januari 2013

Även om julen tagit slut inomhus så har vi ändå kvar lite grann av den utanför huset då både ljusen i granen och belysningen på vår balkong är kvar, men det ska så vara ända in i Februari då brukar vi plocka bort dem.Däremot belysningen i bågen den får sitta kvar under hela våren då det annars skulle bli så otroligt mörkt  i den hörnan.I dag så är det cirka 17grader kallt ute så det biter i kinderna och solen som de lovade skulle komma den lyser med sin frånvaro men det är skönt att gå in i värmen och göra någonting roligt som jag har gjort i dag.
Jag har gjort en kottekula som jag har hängt ute vid vår ingång, det finns så mycket man kan göra av kottar och det är ju bara att plocka dem under hösten och sedan när vintern kommer så är det i vanlig ordning bara att använda sin fantasi.
Jag fick iden  när jag var på visit hos min väninna som hade sin hängande i sin entré med en fin rosett på.
I kväll ska jag på visit till min granne då vi har juntakväll det blir som vanligt trevligt att träffa alla.
Ha en fortsatt bra dag




 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar