onsdag 23 januari 2013

                                           Nya vantar  och en god bok efter
                                           en härlig promenad i solen



Fick sådan lust att sticka mig ett par nya vantar och köpte mig ett rött garn, i mina gömmor  hittade jag  ett vitt lurvigt garn och använde dessa två tillsammans så nu har jag snart stickat mig ett par nya härliga vantar. Det vita garnet har jag mera av så det kommer nog bli ett par i en blå variant också då jag har ett blått garn som ligger och väntar på att bli omhändertaget.
Under tiden jag stickar så har jag nyss börjat lyssna på "Små citroner gula" kan bara säga att den kommer jag att läsa ut snabbt för den är så otroligt bra.Jag har även läst boken "En kvinnas resa" med och av Agneta Sjödin som även den var bra men på ett helt annat vis,den handlar ju om hennes pilgrimsvandring.Att hålla på med ett handarbete under tiden man lyssnar på en god bok är verkligen att rekommendera.
Som Ni ser så har nu solen kommit sig över trädtopparna en bra bit dessutom och den värmer redan kan jag säga ,för i går när jag tog bilden så stannade jag till och solade en stund och började längta tills dess man snart får börja sitta i solskensväggen i en solstol.
Ha en fortsatt bra dag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar