fredag 11 december 2015






En vacker vy är temat i dagens
Blommig Fredag
En vacker vy kan vara en sommaräng full med vackra gula Smörblomor som man kan med fördel plocka en bukett av.Det här är sommar för mig något som vi behöver titta på lite extra just nu när vi är inne i den allra mörkaste av tider på året.
En vacker vy kan även vara när rabatterna i trädgården är fyllda av allehanda blommor som gör sitt yttersta för att visa hur vackra det egentligen är.Dessa blommor har jag i min allra största rabatten i trädgården.
Det kan även vara när vår Doftschersmin blommar som allra mest då är det en mycket vacker vy.
Så klart så är en solnedgång vid vatten en av de allra vackraste av vyer den här bilden fångade jag för ett antal år sedan när vi var ut på en Mc-tur en sommarkväll.Det var mina bidrag i dagens tema.Titta gärna in på den här sidan http://blandrosorochbladloss.blogspot.com/ här kommer Ni att få se otroligt fina vyer det är jag säker på.
Ha nu en riktigt fin Blommig Fredag.





7 kommentarer:

  1. Visst är en vacker vy så mycket. Inte bara en utsikt, som jag tänkte först. De vyer man har nära sig är mer värda förstås. Och de du visar är väldigt fina. / Britt

    SvaraRadera
  2. Mycket vackert, nu längtar jag till sommaren för att få se nya vackra vyer. Ha en fin helg. Carita

    SvaraRadera
  3. Underbara bilder på otroligt fina vyer.

    Trevlig Helg

    SvaraRadera
  4. Vackra vyer, och en otroligt stor och fin schersmin. Kan känna doften.
    Ha en fin helg!
    Marika

    SvaraRadera
  5. Fin variation på dina vyer. vackert och njutbart
    Ha det gott på Luciadagen
    Kram Meta

    SvaraRadera
  6. Jag måste ju säga att din andra bild är magisk! Jag fullkomligt älskar den!! Snyggt!

    Ha en trevlig Lucia!

    SvaraRadera
  7. Vackert och visst är en naturlig blomsteräng oslagbar när det gäller.
    Ha en fin Lucia!

    SvaraRadera