tisdag 25 november 2014




Med inslag av vitt
Vit st Paula den fick jag under helgen på min födelsedag av min brors son och hans sambo så glatt överraskad jag blev och någon vit St Paula hade jag inte så det passade riktigt bra.
Några kvistar av björk har jag plockat in och satt i den fina golvurnan med hjärta på.När man penslar på kvistarna med lite vit färg så ser det nästan ut som snö.De vita virkade snöstjärnorna har jag gjort för ett antal år sedan och de håller fortfarande  att ta fram och pynta med jag brukar även ha några i julgranen sedan när vi tar in den.Har man inte snö utanför så får man väl se till att den kommer inomhus i en annan form var min tanke kul är det ju även att pynta med det man själv har gjort.


Den vita ugglan är även den en present och den kommer jag att ta fram när julen är över för jag är en julälskare och vill gärna plocka fram mina tomtar som jag har i mina gömmor och då vill jag inte blanda dem med andra saker.När sedan den är över och våra julsaker åter ligger i kartong då är det åter roligt att plocka fram de saker som har en annan färg än den röda.
Jag får därmed önska alla som tittar in på min sida en riktigt fin eftermiddag.

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar