söndag 28 februari 2016





Trädgårdsfärger
 Dagens färg är rött och vitt en färgkombination som jag inte har så värst många av vilket gjorde att jag fick minsann leta i min fotogömma för att hitta.
Jag hittade den här Amaryllisen som är i den färgkombinationen och som inte blev högre än så här ganska så lustigt kan man ju tycka men kul är det ändå.
Rosenbräcka har även lite av dessa färger och den får gärna vara med en dag som denna så söt som den är.
På den här sidan  http://maribelsgarden.blogspot.com/ så kanske Ni kan hitta flera andra varianter av dagens färgkombinationer.  Det här är ju sista söndagen i vintermånaden Februari nu går vi in i den första vårvintermånaden vilket känns riktigt bra.

Önskar alla en riktigt fin Söndag


6 kommentarer:

  1. En vacker Amaryllis, även om den blev liten, och rosenbräckan är vacker, den lyser i solen.
    Ha en fin dag!
    Marika

    SvaraRadera
  2. Beautiful flowers !! I love these combinations of colors !!
    Happy Sunday !

    SvaraRadera
  3. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  4. Rosenbräckan är underbar! Tur att vi har alla härliga trädgårdsfoton så här års :-)

    SvaraRadera
  5. Det var svårt. Jag håller med. Men dina håller måttet. / britt

    SvaraRadera
  6. Rosenbräckan så söt, skulle jag kunna ha hur många som helst!
    Allt gott
    Anette

    SvaraRadera