torsdag 3 april 2014





I dag
Så har vi haft April väder då himlen både har haft en sol men som även blivit skymd av en hel del moln och naturligtvis så har en del moln innehållit en del hagel men det är precis som det ska vara en månad som denna.Vi har efter lunch i alla fall njutit av eftermiddagen och tagit vara på de sköna stunder som solen har gett oss.
Nog är det ganska så härligt när snön börjar smälta bort och man åter får promenera efter snöfria stigar i skogen då lever man verkligen upp igen.Så här ser det nu ut på en del ställen i skogen då jag promenerade hem efter eftermiddagsfikat och kunde då gå efter den här snöfria stigen.
Inne på vårt rumsbord växer den så fint den Taklök som jag fick av min väninna i höstas och den verkar trivas i sin kruka och den är så otroligt vacker med sina färger.
På förmiddagen så inköpte jag det här ägget min tanke var att fixa till det och göra det på mitt sätt med vackra servetter och lim. Vi får se hur jag gör för det är ganska så vackert som det är så det kanske blir ett annat ägg som jag piffar till något som redan finns i gömmorna.Jag tänker inte inköpa fler påskpynt för det är en så kort tid som man ska ha det framme så det jag redan har får räcka.
Jag får därmed önska alla en trevlig Torsdag kväll och ha det så bra.



 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar