fredag 28 december 2012


Vackra vyer från ett bilfönster
i går när vi åkte i väg med dottern till Umeå flygplats så hade jag kameran med mig och fotade genom rutan.  Det var så vackra vyer med den vackra snön som ligger kvar i träden och det var ju fullmåne och då är ju naturen och vyerna magiska.Som Ni ser så fick jag även med en klotrund  måne och den var så vacker mot den blåa horisonten .
I dag när vi var och handlade så borde jag egentligen också haft med mig kameran för då visade sig solen  och de vita träden stod så vackra mot den ljusblåa himlen.Det är ju så vackert när det är kallt utanför fönstret och himlen är blå för på vissa ställen så var det över 25 grader.I dag kunde man tydligt se att vi nu går mot ljusare tider för solen den hade kommit sig en liten bit ovanför trädtopparna och jag blickar framåt med tillförsikt.
I almanackan kan man se att denna Fredag är den sista för året för  tiden den rusar bara förbi en det gäller att hinna med i svängarna.I dag med posten så kom första sommarkatalogen det är även fart på dem kan man säga.
Ha en fortsatt bra dag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar