söndag 9 december 2012


Andra Advent
då har vi kommit till den andra söndagen i advent  och vi har tänt det andra ljuset det är otroligt hur fort tiden går man hinner nästan inte vara med om två veckor så är det ju dan före dopparedagen.
I dag har jag haft tur jag har hämtat ut vinsten som tack för att jag motionerar vilket var julstjärnan på fot som är på bilden, det fick jag se att jag vunnit  första pris när jag kom till lådan där man skriver upp sig för den finns vid den stora vägen.Jag brukar oftast promenera i skogen  och där kan man inte se vem som vunnit  Det är 315 personer som har rört på sig under en månad vilket gör att det blir ca 10 personer per dag så vi är många som tänker på vår hälsa.
Jag hämtade även ut en ny trisslott när vi var och helghandlade då jag vunnit 30 kronor och på den nya lotten vann jag 60 kronor så nu ska jag hämta ut två nya lotter och hoppas  förstås att turen håller i sig ett tag till och att det då blir större summor vilket skulle kännas gott.Jag fick ju i födelsedagspresent två trisslotter och det är på en av dem som jag vunnit.
Vädret är som i går och det har snöat en del det är ett riktigt julkort som man numera bor i vilket är riktigt mysigt.
Ha det så gott resten av dagen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar