torsdag 27 december 2012


Fina gåvor
I går eftermiddag hade vi annandags middag här hos oss och jag förärades med så fina värdinnegåvor.I den vackra krukan så vilar en Amaryllis som ska vara i färgen rosa, ska bli kul att se den när den slår ut i blom även ljus och ljusbricka följde med .Den härliga trädgårdsboken fick jag även av en annan familj den kommer jag att läsa från pärm till pärm och säkert få en hel del uppslag på nya  idéer som jag kan förverkliga i vår trädgård.Nu går vi ju åter mot ljusare tider och man kan börja drömma sig in i framtiden när allt börjar om igen med härliga trädgårdstankar.
I eftermiddag går färden till Umeå igen då ska vi skjutsa vår dotter dit för vidare resa till huvudstaden och då vet vi inte när hon kommer hem nästa gång, i mitt hjärta hoppas jag att det inte blir så värst länge förrän vi åter ses.Nu har det åtminstone slutat snöa troligen kommer vi att ha en hel del snörök efter vägen men man kan ju bara hoppas att det ska gå bra även denna gång.
Ha det nu som allra bäst alla som hälsar på på min sida.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar