tisdag 25 december 2012


 En god fortsättning på Julen
önskar jag Er och tack för trevliga julhälsningar.
Den vita snön har ännu inte rasat från grenarna i träden och det är en vacker jul om man tittar ut genom fönstret eller beger sig ut på promenad, något som vi gjorde i går hela familjen innan vi skulle gå på julfest och inta julmiddag.Jag hade turen att få en del fina julklappar, den svarta lyktan var en av dem som vi fick av min kusin och de fina doftljusen som jag  fick av dottern, maken fick en skyffel för att ta ner snö från tak.Vi hade även julklappsspelet där jag fick lotter där jag skrapade fram 60 kronor i vinst.Jag hade även turen att få presentkort på blommor som kommer väl till pass nu när en del blommor håller på att ge upp, jag har slängt en i dag då den hade vissnat ner.
Ha nu en riktigt skön fortsättning på helgen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar