lördag 8 december 2012


Jul i stugan
som Ni ser så är det jul i vårt hus med liten mini gran i kruka och med en söt kottetomte och med tända röda ljus så kan man få till det på ett enkelt sätt. Tomten av en kotte har jag köpt på loppis här i byn  och den fina tomten har jag fått av en väninna den hade en lampa som lyste men den tog jag bort då tomten  är bättre utan belysning.Ja som Ni ser så behöver jag inte byta till en ny blogg jag har fått hjälp av proffsiga personer som lärt mig ett och annat och fixat till det så jag kan fortsätta som förut vilket jag blev glad över.Nu kommer jag att ha utrymme för att lägga in mina bilder och visa er min värld precis som tidigare.
I går var vi till Piteå med våra vänner  och det blev några julklappar men vi var även till Ekbergs café och fikade och avslutade dagen med en god middag på Golden Dragon vår favoritrestaurang sedan blev det kaffe och kaka hemma hos oss.
Det har varit en mulen dag men man kan nog inte förvänta sig någonting annat så här i December då solen just så pass kommer sig ovanför horisonten.
Ha en fortsatt bra dag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar