torsdag 13 december 2012


Lucia för ett år sedan
då såg det ut så här i Skellefteå landsförsamlings kyrka på Lucias kröning en kyrka som det verkligen passar sig att ha en kröning i så vacker som den är både utanpå och inne i kyrkan.Dottern var med och när man har en från familjen som är med i musiksammanhang då får man sig många härliga timmar med fina upplevelser och detta ärbara en av dem.
I dag på morgonen så steg jag upp för att titta på Lucia på TV och det var från Uppsala domkyrka och det var så mysigt att titta på.Jag tände ett ljus för att höja stämningen en smula när jag i min ensamhet skulle vara med och lussa, för maken han åkte iväg till jobbet och skulle väl åtminstone få sig en bulle och pepparkaka undrar vem som myste mest.Jag tror faktiskt att det var jag.
I dag så snöar det på alla som är ute och sprider glädje.
Ha en riktigt bra dag och tack för era kommentarer det är så roligt att Ni skriver några rader.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar