tisdag 5 juni 2012



Vita blomster och ett sött konstverk
Vid vägrenen när man är ute på promenad så växer det oftast så vackra  vilda blommor.Här är det en vit variant som jag naturligtvis inte vet namnet på för det är ofta så att man oftast inte har något namn på det vackra som man ser i det vilda.Vita blommor och den vackra brokbladiga Kirskålen  i vår trädgård tycker jag passar så bra tillsammans det blir en fräsch kombination.Kunde inte motstå att fota på min väg det söta konstverket som jag tror att någon liten person har gjort av Maskrosor det var så otroligt gulligt.
I dag har vi regnskurar det verkar som vi ligger i zonen för lågtrycken som drar in över landet men det kommer säkert att bli bättre längre fram. Jag ligger i startgropen att sätta ut mina växter de börjar behöva få lite större plats och komma dit de ska vara under sommaren.
Jag önskar alla en trevlig dag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar