onsdag 20 juni 2012



En kavalkad av syrener
Den med brokiga blad har jag vunnit för några år sedan på lotteri och den har ännu bara haft en blomma varje år och i år har bladen däremot blivit extra vackra.Den lila står hos grannen så varje gång jag går förbi den när jag ska ut på promenad så måste jag bara stanna och ta in den härliga doften.Den vita har vi mellan oss och vår granne för den står på gränsen och då kan man klippa några kvistar och som alltid så är de verkligen vackert med vitt och grönt.I dag har vi haft en mulen dag men det har varit bra för min del för då har jag passat på att förbereda en del innan midsommar, som det ser ut nu så får vi ett riktigt önskeväder under helgen vilket vi tackar för just denna helg så vill man ju ha det bästa vädret som är sol .
Ha en fortsatt bra dag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar