söndag 24 juni 2012



En härlig Midsommarhelg
har vi haft och nu är den till ända för denna gång, tiden rusar i väg när man har det trevligt och vädret har varit helt perfekt.Vi har bott hos våra grannar i deras sommarstuga eller rättare sagt i en sovstuga på tomten,vi har firat tillsammans i deras sommarstuga  de senaste åren vid denna helg med samma glada gäng.I år for vi iväg på midsommardagen efter lunch till min hemby, vi promenerade i skogen och vi begav oss till en Liljekonvalj backe som jag plockade blommor i när jag var ung,med den skillnaden att nu var där oerhört mycket mera blommor än på den tiden men däremot myggens antal var säkert lika många som då. På vägen därifrån gick vi förbi en underbar äng där midsommarblomstren blommade för fullt det var som en härlig tavla vi hade framför oss.
Jag vill även tacka Monica för den trevliga kommentaren jag blev så glad.
Hoppas att Ni har haft det lika trevligt som jag har haft det .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar