onsdag 13 juni 2012


Vårt härliga växthus och färgglad rabatt
nu har jag fått till det i vårt växthus som jag ville och så här blev det nu har det börjat att växa i krukorna.Jag var ju och köpte en gurkplanta och den har flera blommor så gurka kommer det nog att bli, tomatplantorna de växer men ännu har de inga blommor men min förhoppning är att det ska bli ett lyckat resultat innan hösten.. I rabatten bakom vårt hus så växer Skuggbräcka men även Jätteramsoch Randgräs och grön och vit Funcia.Skuggbräcka har jag på många ställen även i någon kruka för dess härliga färg på bladen.I dag har jag tillbringat dagen på vårt kära torp och där har jag intagit lugnet min granne kom över med en Tobaksblomma som jag nu har planterat solen har lyst över oss och det har varit en härlig dag.
Ha en fortsatt bra dag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar