fredag 15 juni 2012


Vårt sommarkök
I dag har jag tillbringat eftermiddagen här i vårt sommartorp jag hade fika med mig och när maken slutat sitt arbete klockan fjorton så kom han på motorcykel och fikade med mig och sedan blev det gräsklippning med traktor.Jag tog itu med disken och här får man hämta vattnet ute i kran eller hinka upp det ur brunnen och sedan bära ut det när det är diskat klart, men det är det som är charmen för jag vill absolut inte ha det modernt för det har jag hemma, lite skillnad måste det få vara.Molnen har dominerat först i kväll har solen kommit fram så nu är det en underbar kväll och jag har gått med gräsklipparen både före och efter middagen men min astma gillade inte det så bra i dag så jag var tvungen att ge upp med den motionsformen.
Hoppas att Ni får en härlig sommarkväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar