torsdag 7 juni 2012


Trädgården på gång
som Ni ser så har den kommit i gång  vår trädgård sedan sista regnet så har den nu fått en ordentlig rotblöta och väntar bara på en härlig värme.I dag var det riktigt skönt mellan skurarna och jag tror att i morgon så blir det ett stabilare väder och då kommer jag att njuta lite extra för i dag så har jag gjort nästan klart och planterat i alla krukor och även planterat det som ska vara i växthuset.Det sista ska göras på Lördag när jag varit på vår årliga träff med trädgårdssällskapet då brukar jag  ju fynda växter.När värmen kommer så får man tid att sätta sig ner och kanske måla ett sommarkort eller rent av en tavla det är ju så bra ljus när man kan sitta ute och måla det var länge sedan jag gjorde det.
Ha det som allra bäst alla som tittar in på min sida


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar