måndag 14 oktober 2013







En vanlig Måndag
I vårt köksfönster så blommar den söta vinröda St Paulan jag har ju i sommar inte haft någon tur med just dem som jag har några av så därför så är jag extra glad över att just denna nu blommar.Det är så roligt att ha något som blommar inomhus i fönstret för utanför i trädgården håller hösten på att göra att växterna börjar återgå till vintervila
Så här fint har min väninna gjort av torkade Lönnlöv och det är så fint att ta in och göra det av blad som man tycker är vackra det är dessutom så enkelt att göra.
Jag fick några löv av henne för jag tyckte att de var så vackra så jag har här bara gjort en enkel komponering av dem.
Mitt prydnadsljus har även den fått lite nytt  i form av höstlöv annars brukar den ha mossa runt sig men det blev ganska så fint att lägga dit löv som omväxling. 
I dag har vi haft en ganska så fin dag med sol och ca 8 grader jag har varit ut på promenad i nästan en timme tillsammans med min granne och vi gick en annan väg i dag som omväxling här har vi ju så många skogsvägar så det är bara att välja.Sedan blev jag bjuden till henne på eftermiddags fika som smakade bra efter vår promenad.
Ha en trevlig eftermiddag
 

 

 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar