onsdag 5 augusti 2015


En solig AugustiOnsdag
I dag så ser det ut som vi får en fin Onsdag solen skiner och ute i trädgården så har det mesta slagit ut här blommar för fullt den låga varianten av  Fackelblomster som alltid är lika vacker.
Rosenpimpinellen som jag visade tidigare nu kommer den till sin rätt då nu även Rosen har slagit ut.Jag har även fler bilder att visa men det får bli en annan gång då jag inte riktigt har lärt mig att använda en bärbar dator som jag nu har. Den gamla datorn som jag oftast använder behöver lämnas in för en reparation men det är en världslig sak för nu är maken åter hemma och på bättringsvägen och det är mycket viktigare.
Ha det nu så bra så träffas vi åter på den här sidan igen inom en snar framtid.
 

 



2 kommentarer:

  1. Där har jag tydligen missat något. Nej, jag har faktiskt bara hört om barn som fått blindtarmsinflammation.
    Skönt att han är bättre.
    Jag skulle nog ha svårt att klara en bärbar dator också. Därför blir det inga inlägg när jag inte är hemma. / Britt

    SvaraRadera
  2. Så fin blomning.
    Krya på dig hälsningar till maken.
    Anette

    SvaraRadera