onsdag 7 november 2012


Trädgårdspynt
som jag har ute på sommaren och inne på vintern.Lyktan har jag fått av min svägerska och den passar så bra ihop med vår portal i smide och på den andra sidan har jag en annan typ av lykta men den använder jag som ampel.Den fann jag på en loppis för en billig peng och den har jag nu inomhus i vårt badrum med en ampelväxt i.Jag kände att jag måste ta fram lite sommarbilder även om det kan vara vackert med vinterbilder.
I dag har vi tio minusgrader och mulet så jag stoppar i vår panna med ved för att hålla värmen inomhus men egentligen så har jag sol i mitt hjärta i dag.I går kväll ringde vår dotter och var jätteglad och berättade att hon blivit erbjuden heltidsvikariat ett helt år i vår huvudstad på sin favoritresebyrå.Man blir så glad när våra ungdomar får ett jobb och kan stå på egna ben och planera för framtiden de är ju trots allt vår framtid.
Det är så kul att det händer något positivt för nu har vi haft mycket tråkiga nyheter ett tag som gör att det har känts extra tungt.
Ha en bra dag alla som tittar in.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar