måndag 12 november 2012




  
Ett härligt ljus
är det  för i dag så har vi haft sol och nu ligger den så lågt och det blir så fina bilder och man kan ju inte tro att vi snart är i mitten på November.Gräset är grönt och det porlar i bäckar och diken jag har även plockat mossa i dag när jag gick hem från torpet det är egentligen helt otroligt, jag som trodde att vintern var på gång men ur led är tiden.När vintern kommer så lär den komma med besked för nu för tiden så gör den ju det.
Ladan är fylld med ved och det finns mera i vedhuset och även staplat uppe vid skogen så vi kommer inte behöva frysa denna vinter heller för det ser maken till.
Ha nu en bra Måndag


2 kommentarer:

  1. Hej där! Så otroligt vackra bilder du tar, du borde ju vara med i Fototävlingar. Ha en bra dag fast det är lite murrigt idag/Carin

    SvaraRadera
  2. Tack så mycket för dom orden.Jag har en liten Canon som jag fotar med och den är så bra att ha i fickan den får ofta vara med på mina promenader.Vissa dagar så är det helt rätt ljus och denna dag var en sådan dag.

    SvaraRadera