onsdag 30 november 2011

Amaryllis i blom
se så vacker den är den amaryllis som nu blommar (bilden har jag tagit med min nya kamera som jag fick på min födelsedag).Det var denna som jag fick jag har ju en till som ska vara röd även den är på gång att slå ut men jag ställde den på en svalare plats för att fördröja blomningen en aning,man vill ju inte att allt ska ske på en gång. I dag blåser det och tyvärr så har allt det vita försvunnit i går morse var det 10 minusgrader och när jag åkte hem från mitt arbete då var det plusgrader vädret är lite hit och dit just nu inget stabilt. I dag ska jag baka lite grann jag brukar inte baka så värst mycket men någon sort vill man ha däremot så brukar jag göra lite extra god mat det förgyller ju även tillvaron till jul lite extra. Jag får önska alla en riktigt bra dag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar